قیمت میلگرد از مرز ۵ هزار تومان گذشت
نوشته شده توسط : آهن پرایس

علاوه بر محرک های قبلی بازار آهن که موجب ایجاد آشفتگی در بازار می شد، طی چند روز اخیر شاهد افزایش فشار ناشی از رشد نرخ ارز برقیمت آهن آلات و بازار آهن بودیم. نتیجه این افزایش نجومی نرخ ارز تندتر شدن شیب افزایش قیمت مقاطع فولادی در بازار آهن داخلی به ویژه بازار آهن تهران طی روز اخیر بود.

به گزارش آهن پرایس در تحلیل بازار آهن، همانطور که شاهد بودیم روز گذشته مورخ ۲۰/۱/۱۳۹۸ قیمت ها در مسیر صعودی در حرکت بود و همین امر موجب ایجاد آشفتگی در بازار آهن شد. این افزایش قیمت ها تنها به روز گذشته ختم نشد و طی روز جاری نیز شاهد تداوم این روند صعودی در بازار هستیم.

از این رو کارخانه راد همدان پس از افزایش ۲۱۰ تومانی به ازای هر کیلو، قیمت میلگرد آجدار سایز ۱۲ خود را ۵۲۷۵ تومان اعلام نمود. بنابراین قیمت میلگرد آجدار مرز ۵۰۰۰ تومان را رد کرد و با افزایش پلکانی به قیمت پایه ۵۲۰۰ تومان رسید. کارخانه شاهرود نیز مانند دیگر کارخانه ها با افزایش ۲۵۰ تومانی قیمت محصولات خود، طی روز جاری قیمت میلگرد آجدار سایز ۱۴ را کیلویی ۵۱۰۰ تومان اعلام نمود.

تولیدکنندگان قوطی پروفیل نیز از این امر مستثنا نبودند و اقدام به افزایش چشمگیر قیمت محصولات خود کردند. کارخانه صدرا که طی سه روز اخیر اعلام قیمتی نداشت، صبح امروز با افزایش ۶۰۰ تومانی در هر کیلو قیمت قوطی پروفیل های خود را ۶۶۰۰ تومان اعلام نمود. در این میان کارخانه جهان پروفیل که پیشتاز افزایش قیمت در میان کارخانه های پروفیل سازی بشمار می رود، پس از افزایش ۶۵۰ تومانی طی روز اخیر قیمت پروفیل ضخامت ۲ میل را ۶۶۵۰ تومان اعلام کرده بود که امروز با کاهش ۵۰ تومانی، اقدام به فروش پروفیل های خود به قیمت ۶۶۰۰ تومان نمود.

تولیدکنندگان نبشی و ناودانی نیز با افزایش ۲۰۰ الی ۵۰۰ تومانی، قیمت محصولات خود را ۵۲۰۰ الی ۵۳۰۰ تومان نرخ گذاری کردند. در حال حاضر به دلیل نوسانات موجود در بازار، قیمت ها به صورت لحظه ای در حال تغییر می باشد بنابراین نمی توان نرخ ثابتی برای مقاطع فولادی در نظر گرفت.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید.





:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 فروردين 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: